FINALEEEEEEEE :) :) - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu FINALEEEEEEEE :) :) - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu

FINALEEEEEEEE :) :)

Door: Kellybelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

26 Mei 2014 | Centraal Afrikaanse Republiek, Congo

Nou vandaag de laatste dag dus.... We zijn begonnen met een dansje, vet debiel. Jet vond dat we niet fit genoeg waren dus moesten we ook een dansje bedenken en doen, vresleijk joh maargoed heb wel m'n grens verlegd door ut te doen!
Daarna moesten we als een soort therapie groepjes bij elkaar gaan zitten en verhalen vertellen aan elkaar.. Harstikke sentimenteel joh maargoed dat hoort erbij.
Daarna hadden we de FINALEEEE super vet, IEDEREEN KREEG PERSOONLIJK 75000 euro, nou joh, alsof ik de jackpot won. SUPER KICK DIT! ga dr van shopen, kleren kopen, make-up,, sieraden enzoo awesome !
Nou nu is het afgelopen en moet ik weer m'n koffer pakken. Vond het echt super gaaf hier en baal dat ik nu weer terug moet naar de kliniek , niet eens naar huis. oke over half jaar echt naar huis.
Nouja die jet komt iedereen persoonlijk nog een keer opzoeken met een fotoboek, das wel gezellig. Maareehh ik heb trouwens geen relatie, goed he?! heb een keer e jongens laten 'lopen'. :) :)
TOT over 3 weken (als ik kkom chille in 't broekkie,).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Centraal Afrikaanse Republiek, Congo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

FINALEEEEEEEE :) :)

26 Mei 2014

Markt en de bouwput

25 April 2014

geland in kongo

24 April 2014

Bijna op reis naar verwechistan!!
Kelly

Ik ben Kelly, Woon in arnhem (mijn stadje) waar ik altijd al heb gewoond. Ik chill vaak met m'n vrienden in de stad maar op t moment woon ik ff in luntere want ging beetje het verkeerde pad op. Hoop dat ik snel weer terug mag naar m'n huissie. Ohja, hobby's zijn chillen en shoppen. xxx kelly

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 1918
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: