Markt en de bouwput - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu Markt en de bouwput - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu

Markt en de bouwput

Door: Kellybelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

26 Mei 2014 | Centraal Afrikaanse Republiek, Congo

Begin aardig te wennen aan het leven hier.. Of teminste aan de natuur en het warme weer want dat is wel chill :) :)
we zijn naar een bouwput geweest en hebben bloemen gezocht. Die mensen werkte niet heel erg door maar had wel sjans met een bouwvakker ;-P
Anywayy we moesten bleomen zoeken en konden daarmee veel geld verdienen. Uiteindelijk hadden we door die bos 2000 euro binnengesleept.
SUPER TOCH?! Nou daarna gingen we naar de markt, een grote ellende!! Ik wilde wat kopen maar elke keer mocht ik het niet kopen, vet gek en ik werd helemala gek! dus ik mepte er bijna een op d'r bakkes want ik was dr helemaal klaar mee! nouja daarna gingen we naar het hotel en daar is het wel okee,,
Volgende week zijn laatste opdrachten en is de finale!! SPANNUNNDD