geland in kongo - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu geland in kongo - Reisverslag uit Congo, Centraal Afrikaanse Republiek van Kelly Vries - WaarBenJij.nu

geland in kongo

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

25 April 2014 | Centraal Afrikaanse Republiek, Congo

Eeen grote ellende, er zat een Turk naast mij in het vliegtuig... 10 uur lang heb dat mens aan m'n haar zitte plukken. Nou echt hoor, volgende keer krijg ze een klap op d'r bakkes.
We zijn geland in een plaatsje in kongo... er lopen hier veel zwarte dus zal wel afrika zijn ofzo?! Het is hier wel chill weer en heb sigaretten gekocht bij aaankomt. Helemaal goed die zon hier dat is echt top, lekker bruin worden... scheelt me een paar keer zonnebanken.
Super chill want zitte leuke boys hier bij de reis... komen allemaal uit Rotterdam :) en zijn Fyenoord fans. Het klikt in ieder geval goed tussen mij en de jognesn.... heb zin in vandaag!!

Tags: P1D, A1,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Centraal Afrikaanse Republiek, Congo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

FINALEEEEEEEE :) :)

26 Mei 2014

Markt en de bouwput

25 April 2014

geland in kongo

24 April 2014

Bijna op reis naar verwechistan!!
Kelly

Ik ben Kelly, Woon in arnhem (mijn stadje) waar ik altijd al heb gewoond. Ik chill vaak met m'n vrienden in de stad maar op t moment woon ik ff in luntere want ging beetje het verkeerde pad op. Hoop dat ik snel weer terug mag naar m'n huissie. Ohja, hobby's zijn chillen en shoppen. xxx kelly

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 1027
Totaal aantal bezoekers 3931

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: